Friday, December 10, 2010

ss# 40

Tüdrukud on nüüd tervemad ja ma saan jälle oma hobiga tegeleda... Kuigi see tähendab seda, et minu hobituba on jälle äärest ääreni pabereid, liimi, paelu, nööpe, pliiatseid, niite ja nõelu täis. Aga selline ma juba olen, loominguks vajan ma kaost ja kontrasti. Steriilsus tapab minus huvi ja motivatsiooni, mis aga ei tähenda seda, et mu kodu oleks pidevalt kaoses (ainult aeg-ajalt:) Mõnikord ma mõtlen, et võiks endale korraliku süsteemi luua, sahtlite ja karbikestega aga ma kardan, et siis on need sahtlid ja karbid mälestuseks minu kunagisest loomingutuhinast.
Tänastest kaartidest niipalju, et võtsin eesmärgiks mitte kasutada punast. Roheline on mu lemmik aastaringi ja katsetasin pühademeeleolu läbi roosa.














2 comments:

  1. Замечательная открыточка!! Спасибо за участие в задании!

    ReplyDelete