Friday, October 29, 2010

Eilse jätkuks

Ühes varasemas postituses ütlesin, et traditsionaalsed punane-roheline jõulukombinatsioon on igav. Aga eestlane on traditsioone armastav inimene (et mitte öelda igav) :D ja mis mul siis üle jäi. Otsisin oma punase ja rohelise üles ja tuleb tõdeda, et olen ka eestlane :)


Tähelepanelik kindlasti märkab, et värviline paber on puha valesti aga ma ise sain kahjuks tehtud veast liiga hilja aru.

Mulle meenutab see väike "sõlg" Mulgimaa rahvarõivastel esinevat ornamenti. Selline pisut rahvusliku vürtsiga kaart.


Mõned mu töövahendid ei ole pingele vastu pannud ja kipuvad ära lagunema. Kääre kasutades jäi mulle pihku käepide, mis lihtsalt metallist osa küljest lahti murenes ja kuuma liimi püstol (R.I.P) lühistas kogu elamise elektrisüsteemi - saades selle juures surmavaid vigastusi.


4 comments:

  1. ülimalt ilusad!!! eriti esimene!!!

    ReplyDelete
  2. Väga ilusad!
    Huvitav, kui sa poleks teise kohta seda tagurpidi asja maininud, kas keegi olekski tähele pannud :)

    Mul ka materjal olemas, peaks kaarte tegema hakkama.

    ReplyDelete
  3. To mermaid: Mul abikaasa ütles ka, et seda tagurpidi asja ei märka üldse. Aga et talle meenutavad nüüd need kuumaõhupalle :D

    ReplyDelete